鬥士工作室 Fighter Studio 黑店 賣外掛帳號

本人係今年年初買, 同鬥士買左幾個 台服lol 30等帳號. 

當時佢地聲稱有特價, $30 一個, 5個就 $100. 

我當時同幾個friend夾錢買左佢5個. 

雖然買左後, 順利入到帳, 改到電話, 電郵, 密碼, 但態度極之惡劣. 尤其是在改電郵時有少少阻滯, 請教下佢都極不耐煩, 好晦氣. 

我同D friend都玩左幾個月, 突然有一日, 我地5個帳都顯示被封號. 咁梗係即刻搵佢算帳啦. 

佢當然亦是極晦氣, cap左幾個圖話當時賣帳那頁面有句寫明, "刷電腦練等, 有低機率被封" , 仲話冇售後服務. 

詐騙一:
鬥士cap俾我張圖, 係佢地live個網已找不到. 我亦從選購這些帳號至今, 從沒見過有關字眼. 
個張圖根本冇係佢地live個網出現過, 只係佢地當係出事時, 扮野先攞出黎卸責. 

詐騙二:
"有低機率被封". 我睇怕係高機率吧! 因為我可以以第一手經驗話俾大家知, 係100%會被封帳. 

就算你唔係買30等嘅新帳, Garena一check IP/ MAC 地址就知個帳係轉讓過, 封帳係遲早嘅事. 

經此事, 奉勸大家, 要玩lol都你自己開個帳, 自己升吧! 不要貪小便宜, 不要因小失大. 

我地哩$100當捐左俾乞衣, 當係可憐下鬥士D騙子. 

大家經此事, 可以知道鬥士班人根本冇道德底線, 冇誠信, 不負責任. 代打等其他服務, 大家都係幫襯第二檔吧啦!